Метою програми є створення системного підходу до розбудови безпечного освітнього середовища із залученням працівників закладів освіти та безпосередньо здобувачів освіти, а саме – дітей і молоді.
Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід
Кодекс безпечного освітнього середовища
Методичний посібник розкриває питання навчання дітей і дорослих безпечній взаємодії у навчально-виховному процесі, а також захист дітей від насильства та зловживань з боку однолітків і дорослих (батьків, опікунів або працівників навчальних закладів).
Організація соціально-педагогічної підтримки школярів групи ризику
Методичний посібник розкриває категорію «школярі групи ризику» і визначає організаційно-методичні засади здійснення їх соціально-педагогічної підтримки з метою оптимізації і моделювання процесу соціально-педагогічної діяльності в освітньому середовищі та поза ним, її цілеспрямованості на розв’язання шкільних проблем і складних життєвих ситуацій дітей та учнівської молоді.
Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний аспект
Профілактика та вирішення конфліктів мирним шляхом і запровадження медіації та відновних практик у закладі освіти.
Формування просоціальної поведінки школярів в умовах превентивного виховного середовища
Програма спрямована на формування просоціальної поведінки школярів в умовах превентивного виховного середовища.
Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в загальноосвітньому навчальному закладі. Методичні рекомендації
Методичні рекомендації допоможуть вчителям набути необхідні знання та навички для ефективної роботи щодо попередження насильства в закладі загальної середньої освіти.
Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному/рівна-рівній» та вирішення конфліктів мирним шляхом в закладах освіти. Навчально методичний посібник
Навчально методичний посібник спрямований на підготовку медіаторів/медіаторок-координаторів/координаторок служб порозуміння з числа учнів/учениць для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному/рівна-рівній» в закладах освіти.
Навчальна програма «Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти» для слухачів очної форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти
Навчальна програма спрямована на підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників закладів освіти у питаннях запобігання та протидії насильству та надання своєчасної допомоги, ефективної підтримки учасникам освітнього процесу у випадках насильства.
Діагностика булінгу і кібербулінгу
Висвітлення методів діагностики булінгу (цькування) в закладі освіти з метою своєчасного реагування та організації системної протидії булінгу (цькуванню) і кібербулінгу.
Шкільна служба розв’язання конфліктів: досвід упровадження
У посібнику висвітлюються аспекти діяльності шкільних служб розв’язання конфліктів, які в своїй роботі використовують принцип «рівний-рівному» та відновні підходи до залагодження конфліктних ситуацій серед школярів; даються практичні поради щодо застосування таких методів розв’язання конфліктів, як «медіація» та «кола прийняття рішень».